SELAMAT HARI IBU DAN HARI JURURAWAT ;)
Sunday, May 12, 2013 | Sunday, May 12, 2013 | 0 weird people
Assalammualaikum .

Hari ni 12 mei . Selamat haRi ibu kepada mak saya yang tercinta . semoga panjang umur dimurahkan rezeki dan bahagia di samping suami yang tersayang dan keluarga . muehehe . 


Saya dah habis final exam . hanya 3 minggu saja lagi untuk pulang ke kampung halaman saya . saya harapkan keputusan peperiksaan saya selamat la :P kalau tk selamat acane nak balik . ayoyo~ hari ni kolej saya sambut hari jururawat . walaupun saya baru selangkah masuk ke alam jururawat kamii semua tetap diraikan ^_^








BYEBYE


Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music