4 (2013)
Sunday, April 7, 2013 | Sunday, April 07, 2013 | 0 weird people
Assalammualaikum .

setelah sekian lama tak update . heeee~ hari ni 7.4.2013 ni lah kali ke empat aku update sepanjang tahun 2013 . sebulan sekali . HAHA ! :p Hari no osce bag mid sem . okay stesen petama aku injection . Ketaq gila tangan-tangan ni ha . lawak betoii . Mesti pengajar gelak tengok aku :( sedihhh tk dapat nak lakukanyang terbaik .

Minggu lepas aku dah mula praktikal iaitu diwad ( BENDAHARA) MEDIKAL LELAKI ;)
Alhamdulillah setakat ni semuanya okay . Lagi 24 hari nak FINAL EXAM ? Okayy mulai sekarang buka buku balik . Ohh tidakkk . saya adalah salah seorang pelajar yang malas nak baca buka . ngeee~

Okay la nak g roll call ni . Byee ;)

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music