2013 Two
Friday, January 4, 2013 | Friday, January 04, 2013 | 0 weird people

Assalammualaikum for muslim :)

Hari sabtu yang rilex sebab masih cuti . dan esok bermula lah kelas yang seterusnya . Okayy , pagi - pagi lagi aku dah terjaga pagi sebab aku sedar je kipas ta berjalan . err ! elektrik tada . nasib baik plug bole pakai . sabor je laaa


Bangun je tatao nk bt pe . bosan yang amat . aku on lappy then buka tonton . tengok cita setia hujung nyawa . serius best sangat . hewhew ;)Okay masuk hari ni dah dua hari cuti . assignment tak buat lagi . watlekk jea . hoho xD . Kawan aku masa kat uitm dulu .

 ROHAIZA BT AZIZ

 dah masuk kolej kkm at penang .Nurse gigi la hang kann . haha ! Pape pun harap dia berjaya . Nak ikotkan aku pun tk minat dengan ape yang aku belajar sekarang . Tapi ape kan daya . bila pikir kan masa depan . Ni la yang terbaik . Sorang-sorang kawan aku kat uitm tuh keluar peg SPA . mula-mula aku . pas tuh si jaja tuh . Lepas ni sape la yang menyusul ikot kami ??

ngeee~ okayy laa . semoga kawan-2 aku berjaya walau kat mane pun sekarang ;)

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music