Pertama kali dihospital
Tuesday, October 9, 2012 | Tuesday, October 09, 2012 | 0 weird people




Hari ni minggu ke-2 aku masuk wad .nak ceta sikit pengalaman masuk wad neh kan .mula-mula masuk jea tatao nak buat ape .dah 2,3 hari tuh dah tao pagi-pagi nak buat ape kalu datang keja .minggu neh aku shift petang .sangat-sangat lah TAK BEST !

Nak tahu nape tak best ?petang tatao nak buat ape .bosan sangat .Masa pun rasa lama nak tunggu pukul 9 .Aku masuk pukul 2 .7 jam jea ta duduk .Tapi kalu nurse suruh duduk .kami pun tumpang duduk la kann :P


Minggu first aku masuk wad tuh aku keja pagi & yang paling penting aku masuk WAD LELAKI .muahaha xD~ minggu ke 2 neh aku masuk wad perempuan pulak . Wad perempuan neh bosan sikit .makcik dalam tuh asyik  tido jea .ta bole ajak sembang .HAHA !

nrh gamba aku pakai uniform (:


2 minggu neh aku ditugaskan untuk bekerja di HOSPITAL TENGKU ANIS PASIR PUTEH . Alhamdulillah buku cross dah nak separuh habes (: Hari neh aku OSCE .Alhamdulillah selesai sudaa .tapi banyak merapu .HAHA ! thanks akak sem 6 sebab banyak membantu :P

Kejup lagi da na balik pasir puteh .ada hari rabu dan khamis jea lagi tuk bertugas disana .Lepas tuh balik bertugas kat HRPZ11 .Yang penting sekarang balik raya haji dapat 4 hari (:

Byeee :)

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music