:(
Friday, October 12, 2012 | Friday, October 12, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum

Hari neh hari paling bosan sebab dah balik kubang kerian .mane tak nyaa kat pasir puteh best sebab kawan ramai .tk la bosan cem neh .hari neh bangun jea tido aku rasa sedihh .cem nak menangis jea .tatao kenapa .aku teringat kat family aku :(

Aku rendu depa sangat-sangat .aku nak balik kampung .serius hati aku dah tadak kat sini .duk terbayang-bayang rumah dah :'( cepatla masa berlalu .aku nak balikk .

Hari neh first day keja at HRPZ .hmm hope semuanya okayy .aminnn keyh laa .bye :)

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music