hari ini (:
Thursday, September 27, 2012 | Thursday, September 27, 2012 | 0 weird people
Assalammualaikum .

Belog dah berabuk .sebab da lama tak update .firstly nak cakap laptop aku yang hampir setahun rosak tuh dah elok .tahniah .dapat jugak aku menguna kan dy kembali .muahaha :P

Okayy ,hari nehh 27.9.2012 last mid sem exam .alhamdulillah .semuanya berjalan dengan lanjar .sekarang aku rasa takot tunggu result nanty :( hopee semuanya lulus . Sabtu neh aku dah start clinical experience .Hurm ,Okay intake kali neh ramai sebanyak 151 orang .Kami di bahagikan dengan 3 buah hospital . Hopital Raja Perempuan Zainab 11 ,Hospital Universiti Sains Malaysia ,Dan Hospital Tengku anis pasir puteh .

Akuu dijadualkan selama dua minggu pertama dihospital Tengku Anis ,Paser Puteh .Dan sekarang kami kena sebok kemaskan barang untuk bertolak sabtu pagi pukul 8 :)
Perasaan takot dan sedikit tak suka sebab malas berpindah2 neh . Yelaa ,aku tak suka mengemas :P

Aku harapkan minggu clinical experience neh berjalan dengan lancar ,dan dapat memenuhkan semua buku cross .aminnnn

Okayy laa ,bye (:

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music