Tempat baru (:
Wednesday, August 29, 2012 | Wednesday, August 29, 2012 | 0 weird people
Lama kan aku ta update blog. Neh pun update guna hp. Laptop rosak. Kesiankan. hmm. Now, aku stdy katt kelantan. Terpaksa berpisah dengan kawan-kawan aku dekat uitm tuh. Siyes rendu dorang sgt .kelantan tak best weyh .aku tatao nak kua dengan sape at sne .kwn kat sne tak macam korang .bosan sgt .waktu bljar pun padat . Tp ape kan daya .elaun dpt .duk jea la . Hewhew

Roommate aku orang terengganu .hmm bole laa .umo dy 20 .aku kat sane hari2 sedih sbb jauh dgn fmly . Seb bek cuti raya dapat 2 minggu .dapat duk rumah lama2. Malas nak ceta pnjang2 Haha.

Selamat hari raya (:

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music