xD~
Friday, June 22, 2012 | Friday, June 22, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum 

Hari neh aku nak cerita yang aku bosan sangat .Kawan aku si eryza tuh dah peg belajo .kat mane ?BATU CAVES .jauh en .Rendu gilaa kat dy .Yelaa ,selalu kalu aku ada rumah aku kua nan dy jea .Pas tuh hanna . Memang gila aku sorang-sorang kat rumahh xD~

Teringat kat hanna ,malam-malam kita dengar lagu ' Fun- We are young ' tuh enn .Best sangat .2 minggu jea aku jadi roommate unx ~Pape pun aku doakan unx berjaya yea kawann :)

Eryza oi ,Lepas neh taleh menyetan dengan unx da .Duk sane elok2 .jangan buat gyla sangat .HAHA ! xD

Semua da belajo jauh-2 .Tunggu raya jea baru bole jumpa .hoho~ (:
Barang ape pun aku ta beli lagi neh . malas bebenor dah teman .Pengesahan  ta bt lagi .Banyak keja kena buat .benci .Okay KELANTAN tunggu aku datang .( kononnye )

Tak dapat aku bayangkan macam mane la aku duk kat kelantan tuhh .mesty tak best .huwaaa :'( ta bole balik tiap minggu daaa .Sedihhhh .Terpaksa duk tempat orang .dala jauh pulak tuhh .ishhhh ~! Ayah aku pesan g sane tukar niat tuhh ,niat nak tolong orang .Okayy ,cuba tuka niat toe .lalala~xD

kbai !






Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music