MERBOK
Thursday, June 14, 2012 | Thursday, June 14, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum .

Selamat pagi jumaat .Alhamdulillah buat masa sekarang hidup aku dekat merbok tuh okay laa .tp ,kalau nak tao merbok tuh bosan gilaaa .Bak kata orang ramai tak sehebat SI kann .Yelaa ,dah biasa duk tempat besar .datang tempat kecik jadi tak best .HAHA ! Masuk neh dah dua minggu aku kat merbok .tapi tiap-tiap minggu aku balik .HAHA ! Dekat ke ?jauh kott .Nak balik pun tekanan .

Walaupun dekat merbok ke parit buntar ,Nak naek teksi ke sungai petani tuh memang la payah .Biasa la balek dah lewat kan .mcm-2 jadi .Neh last aku nek bas rapid at penang tuhh .BABI  ada ka patot orang bangla banyak gila lam tuh .Duk usya-2 .Hampa tao tak hampa tuh BUSUK .euuu !

Benda da malam ,memang cuak ken .pukul 10.30 baru sampai nibong tebal .Perhh .macam jauh gila perjalan tuhh .siyez benci gila keadaan cem neh .mungkin ada hikmah en .hoho~xD .Petang neh pukul 5 result SPA (Suruhanjaya Pentadbiran Awam) .Hope dapat .aminnn (:

Bercuti la kawan-2 selama 4 hari neh .

sebelum tuh tgk sikit gamba kami (:


dari kiri Najib ,Hanna ,Jaja ,Aku ,Sue ,Afrah & Black :)

Ada ramai lagyy .Tapi tak bergamba ng depa pun (Y)


rendu muhammad azrul <3 kbai

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music