Goodbye merbok :) take care kawan (:
Friday, June 15, 2012 | Friday, June 15, 2012 | 0 weird people
 Assalammualaikum .

sorry blog aku agak serabot .malas nak tuka tuh ,tuka neh .tengah serabot .aduyai .sekarang tengah serabot ?mana tak nye dulu nak sangat SPA tuh .alamakk .dapat la weyy .tapi aku sorang jea .hanna ?hm takde rezeki dy .Tapi aku sedih gilaa .sape nak jadi roommate dy ,classmate dy .sampai jea kat merbok tuh kira kami neh tak berpisah langsung laa .

Semalam dy nangis gilaa kat aku .dy dah takde semangat nak belaja .kalau aku kat tempat hg beb ,aku pun rasa cem mane hg rasa .sekarang ape yang aku rasa mcm mane aku nak g sane tnpa hg ? huwaaa ~! first time pisahh . :'( .kalau kedah aku bole terima lagy .untung la tyrah en dapat kedah .aku neh ?KELANTAN ? errrr `~xD


macam mane la kehidupan aku nanty .mak ng ayah aku cakap peg jea la .mena na tahu ada yang baik at sana .bia belaja jauh .keja nanty dapat dekat .Lepas neh aku tak jumpe dah kawan2 SI aku tuhh .Rohaiza ,Shima ,syu ,Sue ,Reen ,Afrah ,Azam ,Najib ,Black ,Kimy ,Amin ,Joy ,Kak amelia ,Eira ,Aishah ramai lagi laa .


Jaja : sorry taw ta eply mcg .aku takde kedit .HAHA ! aku pun sedih na pisah ng hang wey ,pas neh dapat ke kwn cem hg .kenal sekejup pun mcm da kenal lama .baru angan-2 nak tido mah aku en :'( .Tkpe la kawan .belaja elok2 .jangan lupa aku .t aku balik cuti aku g la jmpe korang :)

Shima : Hg pun same .ta eply mcg .takde kedit semalam .take care taw .aku sentiasa rendu hampa semua .seronok sgt kawan ng hmpa :)

Mulakan hidup ditempat baru .Untuk kejayaan diri sendiri dan keluarga * 

thanks sangat sebab sudi kawan nan aku :)

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music