FriendForever
Wednesday, June 20, 2012 | Wednesday, June 20, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum 

Semalam 19.06.2012 aku keluar dari uitm merbok kedah .Dah selesai semua mak ng ayah aku pun sampai .sementara tunggu dorang sampai .duk lam bilik sorang-sorang .hanna ada kelas ng jaja ng shima toe .hmm . Nanges sorang-2 sebab sedih sangat nak tinggal hampa weyy .Walaupun kita kenal kat pra jea .sampai diploma kita tetap bersama .Tapi sekarang aku terpaksa berpisah ng hampa :'(


Dah selesai aku bwk turun barang suma . (seb bek barang tak bnyak ) .aku datang u cuma bawak 1 beg .HAHA ! btpe bwk bnyak2 .nak balik payah :P .hampa pun da beh kelas .dah smpai masa untuk aku balik .aku menangis dulu .sebab ta bole tahan da beb .


hanna : goodluck .take care .aku sentiasa doakan unx berjaya .rezeki ada kat mane jea .jangan esaw okayy .raya nanty kita jumpe :) ilove you my bff <3



Jaja : Budak pendek ,jaga diri .walaupun hg pndek .tapi hang comel .suka kwn ng hg .happy jea .jangan sedih duk sane .cuba hidup tmpat baru .insyaallah .ada yg baek kat sane nnty .sabar keyh .hg tetap kawan aku sampai bebila <3


Shima : Jangan nak gayut sgt taw .belajo elok2 .hehe .da kawen jangan lupa jemput aku .raya pun datang ng jaja .insyaallah ada rezeki aku datang raya umah korang .sayang hg sgt :)

azamridhwan ,Najib ,& Black : belajo elok2 yea kawan :)

bye :D



Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music