Why merbokk ? ouhhh no !
Friday, May 11, 2012 | Friday, May 11, 2012 | 0 weird people

assalammualaikum .

selamat pagi sabtu .dok update pagi ja .bila nk update tengah malam pun tatao .haha !
actually , aku ada sedikit rasa tak puas hati .makkk oi .awat cheq dapat kedahh .tudiaa aihhh .memang la dekat tapi awat duk p utaqa tuhh ja aihh .Lepas neh hilang la mengkome cheq ! Neh habeh semua kawan aku depa tauk kat merbokk .awat tatao~~sabaq jalaa .


Kesian kawan-kawan aku jaja ,shima ,syu , jauhh nak datang kedah .aku pun jauh jugak kott .sejam lebihh .kami dok harap la dapat kat Sri iskandar tuh ballik .dakk pun .kesiannn gilaaa .menangis aku dapat sanaa .tolong la faham ~~ err ! Lepas neh free jea aku nak balikk rumahh .Nak peg penang ! ( alahai gediknya ! ) hahaha ! 


Lepas neh shima tak bole nak kome-2 dah la yeaaa .huahuahua .dok hg aku la pas neh hg shima oi .3 taun duk tang tuhh .Pape pun harap semuanya berjalan dengan lancar .minx-2 tempat sana okayy .Takde hantu paling penting ! hahahaha .Hope dapat roomate yang best .tanak roomate tah pape .kalu bole nak dorang tuh balikk .sebab dah kenal depa cem mane .adoi -,-


Selamat datang ke merbok yea kawan-2 .Nanty sampai sane korang rase plak mcm mane aku nangis duk jauh ng family .HAHAHAHA ! Byebye (:

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music