Sakit hati/menyampah/errr
Friday, May 4, 2012 | Friday, May 04, 2012 | 0 weird people

assalammualaikum ,

hari neh aku nak cakap aku sakit hati sangat dengan ape yang berlaku semalam .Ape yang menyakitkan hati aku ,balik pasar malam boleh kawan aku kena saman .adoii ,buka tali helmet depan dy pun kena saman ek ?ouhh .baru tahuu .dah takde modal nak saman kenn .mentang-2 kami orang first hang tahan kat situ .hek elehh ! sakit hati jugak .Tapi tkpe la weyy ,tak kisah pun kalu nak saman .tp biarlah salah kami tuh nampak .neh salah hang reka .memang bebai jugak lha ken .


kawan aku neh dah sumpah segala bagai dah .haha ! dy kata "aku sumpah gaji dy tak halal sampai bebila ,buat kerja menipu " nahhhh .terdiam aku .dah la selambe jea g marah polis tuh .haha .sabor jea laa .nasib baik bukan aku yang kena. wakaka ! ( jahatnye aku )


Pape pun kami tetap tak puas hati .yelaa ,nak cari makan pun jangan la sampai tipu ken .errr ! takpe la kawan .bayar jea saman tuh .DUNIAA ,memang macam neh .tak semua orang baik .tak semua orang jahat .tak semua orang berhati perut .tak semua orang suka cari masalah .kadang-kadang orang neh terlalu gilakan kuasa .hurm .first time jumpak orang cem neh .

Chill ya kawan .semua tuh kita boleh settle .yang kami mahukan tolong bersikap baik dan beradab ! thanks

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music