Photoshoot
Wednesday, May 23, 2012 | Wednesday, May 23, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum .

Lama kan tak update .MALAS ! Okay sifat neh sentiasa ada dalam diri aku .dah tak tahu cem mne nak buangkan .HAHA ! sobsob !

Kemarin dulu g photoshoot .Si shekin neh chat aku pagi2 lagy aku unl fb .dy kata nak tak jadi talent dy .Aiyoo .bukan lawa mao jadi talent ma .aku cakap ajak la eiyra ng azan .dorang lawa .pastoo dy kata nak aku ,eiyra nan azan .Tkpa la .kami g amek dy kat umah kui 3.30 peg hutan lipur bukit panchor tuh .

Egt kan dy sorang ja .mak aihh dy bawak kawan laa .Malu da laki neh .HAHA ! 

Malas nak cerita .tgk gambar jea dah la yea :)


aku .


azan
eiyra


 potraiture ;)

byee -,-

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music