New hair (:
Monday, May 14, 2012 | Monday, May 14, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum .

Hari neh mimpi ape aku bangun awal pun tatao .Ishh .ha ceta sai semalam nak potong rambut en .Now ,rambut aku dah pendekkk oouuuu .Aku nak pendek lagy .Tapi pk balik mlas nak banyak songehh .Bia laa .gpunn dah lambat nak balik semalam .


weet weetttt~xD .Tudiaa la rambut aku .Ishhh .Ubat kerinting aku tak habes hilang lagyy tuhh .kena angin rambut depan mesty bengkok la jawap dy .kena bg lurus plakk .hadoii .Tunggu bank mengatakan "YA " baru boleh buad meyhh :P



Hahh ,dorang neh la g teman aku baq hang .Tudiaa depa dengki siot .duk perangat aku .Cakap " habes la hg atul ,stg mesty nyesall gilaaa " si aqis ng azan tuhh laa .Aku pun buad-2 ta dengar jea .malas nk layan dorang .dengar cakap dorang terbantut aku nak gunting rambut .HAHA !




Neh farah .Dy pun teman aku jugak tady .Dy tade lam gambaq atas tuh sebab dy yg snap kan gmbaq kami :) Thanks kawan .Temankan aku .Now kita ada baju sama .Pas neh boleh pakai sama-2 .Egat couple jea boleh baju sama .kawan-kawan pun bolehhhh :P


Keyhh laa .Bye (:




Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music