Kisahh hatiiiiiiiiiiii
Sunday, May 13, 2012 | Sunday, May 13, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum .

Hari sabtu dan ahad yang baik .Terlebih dahulu nak cerita hari sabtu .hurm .Dia sekali lagi datang parit buntar .masuk neh dah 3 kali dy datang .tapi tak pernah jumpe .Kesian kann .Pada malam hari tuh sedikit kecewa dengan dy ! Sampai sekarang hari ahad masih rasa sakit hati .Tapi ape boleh buat .sabar jea .


Hanya yang aku mampu buat ,tak eply mcg .then tidoo .Dy call .Sakit hati nak angkat en .angkat cakap nak tido .keyhh .Tenangkan fikiran .Dy mcg aku sampai 3 kali pagi tuh SUMPAH aku tak terjaga ! Tak tahu kenapa dengan aku .Selalu dy mcg nak peg keja kui 4 aku bangun .Neh dy mcg aku tak terjaga .Memang letih tension agaknyaa .Puihhh ! HAHA ! Kesiann ta bole tido yea semalam yea .


Pagi tady awal-2 lagy dah call .Adoii .kacau betol .orang tengah mimpi .Ade ke patut swuh adk dy cakap ngan aku swuh bangun ?Ishh ! Kantoi la bangun lambat .hahaha ! Mcg jup .Then dia baru mula tidoo. Gembira ,gembira jugak .Dalam hati sape yang tahu kannn .Ceceyhh .Hati neh lebih saked dari luka jatuh !

Hari neh ajak peg taiping sentral ( ts ) .Sorry ,tade kawan nak pegi .dea swuh peg sorang-2 memang tak laa .Laen kali kita jumpe .Hurm :(

I will try to forget about it .
Always with you sayang .i don't leave you .Promise (:

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music