Happy bufdayyy (:
Wednesday, May 9, 2012 | Wednesday, May 09, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum .

Hey ,semalam 8 hari bulan ,why hari neh baru nk update pasal semalam .yelaaa ,semalam sebokk sikit . ( sebok bergayut ) kih3 .Sampai tada masa nak update story .Semalam bufday my boyfie <3 and anniversary kita orang yang ke 1 bulan .huahua .Alhamdulillah .sebulan tade gado-2 lagi .Hope tak bergaduhh laa kenn :)

Sayangg .happy bufday yea .Semoga panjang umor n dmurahkan rezeki .mmmuuuaaaahh ! i love you so much !

Tuh yang aku wish kat die .tuh jea ?ade lagi .mane bole bagi tahu .HAHA ! Malam tuh die g tengok wayang ng kawan2 dy .kesian aku kann .ta bole ekot .ishh .dalam wayang tuh pun dy bole msg aku .ish3 .habes jea tgk wayang dy terus call aku .iyea laa .call free .untonggg~~~~xD


cakap laa sampai pkul 3 lebihh ,then msg sampai tertido .Zzzzzz~~~

Nak tahu ?pagi tuh dy bangun awal gilaa .dy swuh aku gerak kan dy .last kali dy yang gerak aku .haha .pkul 7.45 .haihhh .mengantokkkk .bangun awal sebab nak call -,- ( terharuuuu~~~~ <3 )


Wekkkkkkkkk ! macam busuk jea cerita aku neh .haha !
dahh laaa .nak mandy .lalala~~xD .byee -,-



Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music