err
Sunday, May 20, 2012 | Sunday, May 20, 2012 | 0 weird people

Assalammualaikum .

Hari neh aku sakit hati .semalam kami tuka nombor skali phone .Dy tgk gambar aku ada nama "cain" dy marah .paksa aku tido .bagun pagi tady dy marah aku lagy .takla marah sampai maki2 .dy cakap elok-2 .bongok kan aku tak delete gambar tuh .dh buat dy sakit hati .

Neh dy check no phone lam hndphe aku ada no laki kot .dy cakap ape lagy yg aku nak rahsiakan dari dy,ish tolong laa .dalam tuh ada no bf kawan aku ja .pastoo no membe aku .aku ta mcg ng laki laen punn .adoii .sumpahhh .

Haiyoo ,Panassspanass ! Naseb baek dy cool .HAHA !

Bye !

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music