SURAT !
Saturday, April 21, 2012 | Saturday, April 21, 2012 | 0 weird people
Hey uols , Ape khabar ?sehad ?haa .kali neh entri pasal surat .Surat ape ?hahhh .Meh nak cite (:


Isnin ,16.4.2012 .Bangun - bangun tido je mak dah suruh aku peg rumah tok aku .adoiyaii .malas nak mandy ,tukar baju aku terus g umah tok aku .kata mak aku ada surat sampai .Semangat gilaa g amek rasa macam ada keputusan yang happy je buad aku .sampai je sana .tgk surat tuh ,surat temuduga .terkejut aku buka .Rupanya SPA anta surat untuk pergi temuduga ISNIN nanty 23.01.2012 .Temuduga Jururawat .Makk aihh .Dah la tak minat jadi jururawat neh .ketaq pala tengok darah weyy .HAHA !

Mak ng ayah aku happy jea sebab dapat tawaran dari pihak kerajaan .Walaupun tuh hanya temuduga jea .Hmm .Minat ke tak minat ke ,aku kena cuba tuk minat benda neh .Neh jea lagy harapan keluarga aku .Buad yang terbaek .Insyaallah ,ade rezeki aku .aku akan lepas SPA nanty .Hanya berdoa kepada tuhan (:


Haa ,dalam duk dapat berita gembira neh ..ada yang sedih jugak .Sedih dalam hati gembira .kih3 .Now ,Aku dah jadi milik orang laen .sebab ?BF lame nak clash ! myb bukan jodoh aku .Kami hanya kawan jea sekarang neh .Tak lebih dari tuh .Eyh ,sape milik orang laen tuh ? CAPITAL 'A' .yuhuuu ! Aku sayang dy sekarang neh .Pas neh kena hati-2 dalam bercinta .tak bole beri harapan dekat orang .kita tatahu sape jodoh kita nanty .So ,berhati-2 bila couple :P

Okay lha .doakan aku lulus temuduga and result Uitm Jumaat t (:

IloveYouSayang <3

Assalammualaikum .

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music