Alhamdulillah ,Thanks God .
Thursday, April 26, 2012 | Thursday, April 26, 2012 | 0 weird people

Hey GoodMorning Friday (:

Macam biasa rutin harian bangun tido pukul 8 lebih ,kadang-2 tuh kui 10 ,11 baru bangun .Bertuah punya budak ken .yelaa .dah bangun awal ,tido balek memang bangun lambat la kan .HAHA ! Bangun jea tido ,mak aku ajak peg kedai pulak .adoi ~ngantok pun adoi ! 

Pas balik kedai ,aku online facebook .baru jea online kawan aku hantar chat suruh check result aku .adoi .takot gila nak check .dengan berdebar debar nye kan aku buka .....ALHAMDULILLAH ! lulus . aku dapat 2.93 jea .boleh la .lulus jugak en .ngee~ bersyukur kerana lulus :'D


To all my friends , Congrats yahh (Y)

Okay lha .bye :D

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music