Alhamdulillah ,SELESAI (:
Monday, April 23, 2012 | Monday, April 23, 2012 | 0 weird people
Hey budak-2 sekalian . ( macam aku dah besar :P )
Yeahh ,Dah selamat temuduga .alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar .Sampai je Ipoh ,aku memang cuak gila sebab first time interview .Pukul7.45 Kena masukbilik exam .Mak aku ta bole ikot .huhu .aku rasa macam nak tarik mak aku ekot sekali .mana tak nya ,terkakai aku sorang-2 .malu dohh ! -,-

Sebelum masuk bilik tuh ,salam mak aku ,kiss pipi mak aku ,amek restu dulu .kih3 .dah masuk tuh mak aihh ,ingat ramai ,rupanya tak sampai 35 orang -,- .Okay ,pukul 8.45 taman exam .Soalan 227 sempat aku jawap .Banyak kan soalan dy .Tp senang jea .Macam nak gelak jasa sambil jawap .tapi takot dorang kata aku gila .HAHA ! ;P

"Okay ,Nor Sadatul Adia ,kamu no 8 " HAHHH ! omg ! kenapa aku no 8 .takot nye .arhh .lantak la  .aku pk dorang pun orang jugak .buad ape nak takot kan .tabahkan hati .rilex~~~ :) .haihh ,No8 tuh bertuah bagi aku.aku lahir8 ribulan ,couple 8 ribulan ,hey ! my bf pnya tarikh lahir pun 8 ribulan uols ! HAHA ! :P

Now ,giliran aku masuk dalam bilik tuh .hoi ,cuak kott -,- .okay ,Nor berat badan awak tak normal kan ,boleh keawak nak angkt patient ? diamm satt , tarik nafas , rilex jea aku jawap . " insyaallah boleh " HAHA !    dah habes semua depa tnya .aku pun boleh keluar .haihh ,lega gilaaa -,-
Duk dalam tuh ketaq beh haih .Hope aku dapat ,aminn (:
 Tuh ja la nuh :)
bye ;)



Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music