No Title ;p
Thursday, March 22, 2012 | Thursday, March 22, 2012 | 0 weird people

assalammualaikum .
hey , cem bongok ken lama tak update blog .bek delete je kan blog neh .HAHA ! sekarang aku dah balik rumah .dah 5 bulan ada kat Universiti Teknologi Mara ( UITM ) Perak Kampus Seri Iskandar .Banyak suka dan duka dekat sana .hurm .siyes weyy ,rendu hampa .rendu nak lepak malam-2 cem ritu .aku kat rumah neh bosan jea .malam2 tatao nak sembang sape .kalu kat sana leh sembang ng korang .betapa bosannya aku .

Lepas neh insyaallah kita boleh bersama lagy ,tuh pun kalu tak dapat tempat lain la kan .hope kita sekali .boleh lepak cem dulu mua .asal rendu hampa ja aku tengok gambar kita bersama tao .bila hampa nak jumpa aku nangoi2 oi .HAHA ! pape pun thanks jadi kawan aku sepanjang aku duk sana .




nep lha nangoi-nangoi tue .HAHA !;P


                    bye ;D


Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music