menggila wif eryza ;)
Thursday, October 27, 2011 | Thursday, October 27, 2011 | 0 weird people
Hello , lamo beno ceq tk update blog nuh .bukan apa ceq malas nak update .heheh .okayy ,hari neh ceq saja nk ceta pasai petang tadi mia aa .guna perkataan "aku"lbh senang .haha .okayy ,aku ajak si eryza nehh peg makan kat kedai si hanna tuhh .dah sampai sana aku pun order la nasi goreng ayam .my pebrett tuee .hehe .same jgk si eryza tuh .

dalam duk makan ,si eiyra tuhh panggil aku ,suwuh tgk india tuh jalan ng g kuil .aku pun tgk laaa .si eryza tuh boleh plakk p cakap " hang p la ekot dy nk beraya tuh " dengan tak perasan ada india kat blakang kami .perhhh .india tuh usya pelikkk .cuak jugak satt .dalam cuak tuh lawak pun adaaa .hahahahaha .my dy angkut geng kt kuil tuh mampoihh .hahahaahahahahaha .


pas pada tuh rilex la sembang-2 lagi .my plak dahh kucing p nek kt atas eryza tuhh .hahahaa .memang gilosss la .kalu mulut rety duk senyap takpa .neh melatah satu kedai makan tuhh .hahahaha .memang terbaikkk .malu siotttt .bengong pnyaaaaa kawann .hahaha .pape pun memang terbaekkkk kua ariey nehh .

nih la si eryza tueee


comel kann ? hehe .memang comel pownn ;)


itue sajaaaa .nanty update lain .huahuahua .okayy lhaa .dedaaaaa <3

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music