Hari dah nak raya ;)
Sunday, August 21, 2011 | Sunday, August 21, 2011 | 0 weird people

halloooo ,lama suda tk update blog .atas sebab malas ,bosan ,tada mood ,boring .HAHA ! banyak gile sebab aku .iyea laa .takan nak update blog hari-2 ,jenuh perah otak sebab tada story nak update an .

okay ,back to my title .firstly , sedih sangat-2 bab takde baju raya lagi .mcm mna mao raya ?aduyai , sabor jea lha .ma cakap nanty 2 hari lagy nak raya baru la beli .lagi jem hotak aku nep .kalau takde warna yang aku nak tuh ,memang aku mengamuk 1 rumah .HAHA ! ;P .

Mintak-mintak lha ada baju warna yang aku nak tuh .lau tkde abeh la aku .hurmm .okay la .malas nak tulis panjang-2 .bukan nak baca sangat poms .kan ?HAHA .byebye ;)

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music