" FAKE " makin menjadi-jadi !
Tuesday, August 9, 2011 | Tuesday, August 09, 2011 | 11 weird people

Hello guys ,apa khabar ?sehad ? ( tetiba caring jea aku neh ) HAHA ! salah kea ?memang tk salah ponn .bagus betul kan ,sendiri tnya sendiri jawap .wakaka :P okay macam biasa laa ,kalau nk post entri mesti ada TITLE kann .title kali neh tentang FAKE . 


Zaman sudah berubah ,Dunia semakin maju .copy mengopy gambar orang neh sudah menjadi adat bagi orang yang tiada perasaan MALU ! Dah copy ,buat FACEBOOK .buh nama laen .sampai bila lha kau nak jadi RAJA COPY MENGOPY neh hah ? Depa neh ingat depa dah terer duk COPY gambar orang .sedar laa diri sikit kan .Tuhan bagi anggota badan dekat kita ,rupa ,tangan , jangan lah guna kearah macam neh ! dah ada rupa sendiri tuh guna laa rupa sendiri .tak payah nak guna rupa orang .dahh makin menjadi-jadi plakk .dah dimaki cakap FAKE punn masehh buat BODOE .memang tatao malu !

"KALAU KAU RASA KAU BAGUS SANGAT NAK COPY GAMBAR ORANG ,ASAL KAU TAK LETAK MUKA KAU JEA ,AKU RASA KAU TERLAJAK SEGAK/HENSEM .SEBAB TUH TANAK LETAK GAMBAR KAU KAN ! NANTY KAU TAKOT KAU TERLEBIH HOT ! "

FAKEEE !




bILA mangkuk neh nak delete FACEBOOK neh ha ! punca dy lha aku kena SOAL ng BF aku pasai 2 FB ! errr!~peg mampos laa dengan hidup kau yang mengopy gambaq aku neh ! aku doakan harap hidup kau tk senang sebab copy gambar aku !

P/S : berwaspada lha ketika mengapprove orang di FACEBOOK kita .insyaallah fb kita akan selamat ;)byebye ;D


Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music