HAJAT TAK SAMPAI ! !!
Tuesday, July 12, 2011 | Tuesday, July 12, 2011 | 0 weird people
wello ,hello ! HAHA ,heyy , rinehh 12 julai 2011 .aku nakk catatkan sejarahh ngan membe-2 aku .egat nak peg kenduri minahh mulut LONGKANG tuhh ! tunggu pnyaa tunggu eymahh membe aku nehh peg umahh .dy tada umah lakk .haiyoo -,- .bikin aku panassss ! tkpa weyy ,tk dapat hg lagii ,dapatt hg maw taw r , mulut hg aku tenyehh kt longkang ! HAHA ! ( mcm la nk buad betoii ) .HAHA ! sebab tuh lhaa tajuk entri aku hajat tak sampai .hihi .perutt berbunyi-bunyi .bermacam-macam irama ada .apo lagi melantakk duluu .cadang nak p makan kt bawal goreng thoo , qynn nehh banyak songehh ket ,dy kata malu peg dua kali lha apa lhaa ,so dy ajak peg selera intan .peg lha makan .sambil makann GOSIP palingg pentingg ! HAHA ! bah makann roro ajakk peg secret recipe nakk beli kek tuk pupu dy lakk .aku ponn temann jea lhaa :) dannn tamattttttttt .HAHAHA ! b o b o i !

I L o v e Y o u !



Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music