---------- HAHA !
Tuesday, July 12, 2011 | Tuesday, July 12, 2011 | 0 weird people

assalammualaikumm .

anda sehad ?saya disini sehad saja .anda nk
dengar kisahh budakk yang TERLAMPAU HOT ! lau buka fesbuk dy gerenti fesbuk hampa mua nehh terbakaq ! maklum lhaa HOT sangatt .HAHA ! lebih baekk hampa tayahh bukak ! lau nakk buka sangat tanggung sendiri ya .hihi ! aku kesian sape yang jadi friends dy tuhh ,sapa yang dy add ,smua dy carik pasaii ,ada ka patot bufday orang dy ckp " happy birthday ,smoga mati cepat " tak kea kuang ajaq ayat dy tuh ? kalau aku jd cem tuh BLOCK jea lg .dy berdoa orang mati cepat ,asal tak berdoa tuk diri sndiri .eh ,eh .aku lupaa ,orang HOT mana leh tgk orang len ada kt dunia nehh ,dy nakk dy sorangg jea . HAHA ! F U C K !

dahh ,tamo ceta sal minahh too .
skunk nakk ceta pasai minahh bawahh nehh :)


kenal ini budakk ? ni hanna hudsoon .renduu sama dy meyhh .dulu slalu lepakk ,denga dy bt lawakk .skunkk nehh tada da meyhh .nakk jumpa punn rayaa lhaa .pape punn gudluck lha kawann .aku rendu hg sampai bila-2 .hihi :D

o k e l a .b o b o i i i i ! (:

Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music