i love you :(
Tuesday, June 7, 2011 | Tuesday, June 07, 2011 | 1 weird people
lame tk update blog .hurm .
maklum lha tada mood dengan belog nip .
kenapa ta pwz hati ?tolong lha .
jangan nak sebok masuk belog aku kalau hg tasuka .
dahh tuh mencarut at chat belog tuh .hg rasa hg hebat ?
hg rsa hg paling BEST ?
tolong lha weyy .hg tk best mana pun .
aku tk kaco hidup hg .hg tayah kaco hidup aku .
OKE !
sekarangg teruskan dengan STORY MORY saya nip .
maaf terguna perkataan ''AKU .HG '' ngeee~
uke lhaa .Tk lama lgy nak kena berpisah dengan BIE saya .hurm .sedihh ) : 
nanty sapee nak kua dengan dy ?sape nak teman dy ?maaf bie .
pas nehh bie kena kua dengan kwn-2 bie je lhaa  .bukan bie saje .
MAK pun terpksa saya tinggalkan .AYAH & ABG .hurmm .
tk penah berpisah selama 18 tahun hidupp .tk penah berjauhan .mcm mna nanty ?
 buleyh kea ?

kena teruskan jugakk hidup nehh .demi masa depan lha katakann .alaa .
kejup jea brpisahh .
nanty buleyh jumpa jugakk .huhu .pape pun sampai sini jea CERITA nehh .
HAHA ! ta larat nakk taip .
KBAI !


love DOMO <3 .ngeee~


Name : Atul Adieyaa

Age :19 y/o

Student NURSE ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Tidur , Lepak , Makan , Shopping -.-Mereka lah kawan segila sayaaaa .Benci hipokit , Jadi diri sendiri lebih baik dari jadi diri orang lain -,- Daisypath Anniversary tickers
Music